تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
نظریه سازمانهای یادگیرنده


نظریه سازمانهای یادگیرنده فهرست‌ مطالب‌ مقدمه‌تعاریف‌انواع‌ يادگيري‌زمینه‌های‌ شكل‌گیری‌ نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌نظریه‌ سازمان‌ یادگیرنده‌كشش‌ خلاق‌: اصل‌ تلفیق‌كننده‌نقشهای‌ جدیدرهبر به‌ عنوان‌ طراح‌رهبر به‌ عنوان‌ معلم‌رهبر به‌ عنوان‌ خدمتگزارمهارتهای‌ جدیدساختن‌ دورنمای‌ مشترك‌نمایان‌ ساختن‌ و آزمون‌ مدلهای‌ ذهنی‌تفكر سیستمی‌ابزارهای‌ جدیدالگوهای‌ سیستمی‌ پایه‌ترسیم‌ شقوق‌ متعارض‌ استراتژیك‌روش‌ ستون‌ سمت‌ چپ‌ برای‌ نمایان‌كردن‌ مدلهای‌ ذهنی‌نقد نظریه‌ پ

ادامه مطلب  
يادگيري (تحقیق)


فرمت ورد85 صفحهيادگيري]مقدمه[ این متن بر دو نظریه اصلی تمركز دارد. نظریه اول (H1) مربوط می شود به يادگيري درون سازمانی (intra - organizational learning)  كه بر اثرات شاخصهای سازمان یادگیرنده در تأمین كنندگان بریتانیایی بر يادگيري سازمانی حاصله شان تاكید دارد.نظریه (فرضیه) دوم (H2) در مورد يادگيري (بین سازمانی) است inter-organization learning كه بر این مضوع تاكید دارد كه شاخص های سازمان یادگیرنده بصورت برجسته ای از برخی اشكال ارتباط میان خودروسازان و تامین كنندگان حاصل می شود.شاخص های سازمان یادگیرنده: كار سیستمی و يادگيري سیستمی – جریان آزاد افقی و عمودی اطلاعاتتعلیم و ترذبیت تمام نیروهای كاری – تفكر سیستماتیك و مدلهای ذهنی – سیستم پاداش يادگيري برای كاركنان بهبود مستمر كار – لابراتوارهای یادیگیری و آزمایش های ثابت – م

ادامه مطلب  
Cooperative learning: Integrating theory and practice


کتاب Cooperative learning: Integrating theory and practice پی دی اف، 274 صفحه.لطفا جهت اطلاع از سایر محصولات این فروشگاه به بخش "لیست محصولات" در ابتدای صفحه یا به بخش "دسته بندی محصولات" در منوی سمت راست مراجعه نمائید.از بازدیدکنندگان و خریداران بزرگوار تقاضا داریم به خاطر رعایت حقوق معنوی تهیه کنندگان مطالب، به جای ارسال فایلها به دوستان و آشنایان، آدرس سایت فروشگاه یا لینک محصولات را به آنان ارسال کنند.تهیه خلاصه مباحث از مقالات، فصلها یا کل کتابهای مربوط به دروس زبان انگلیسی در تمامی سطوح تحصیلی از مدرسه تا دکترا فقط با یک تماس: ایمیل: mobashshernia@yahoo.com شماره تماس: 09357358155ContentsAcknowledgments xiii1. Cooperative Learning in Schools 1Introduction and Learning Objectives 1Case Study 1.1: The Case of To

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد کامپیوتر


138 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقطراحی یک اسلايد با ایجاد زمینه جدید:برای طراحی اسلايد میتوان از روشهای پیشنهاد شده در ابتدای درس کمک گرفت . به طور مثال از Design Template که یک اسلايد با طرح انتخابی در اختیار ما قرار میدهد و با اضافه کردن اسلايد طرح انتخابی به بقیه اسلايد ها نیز اعمال میشود. یا از Presentations که از منوی File/ new میتوان به آن دسترسی پیدا کرد و عملکرد تقریباً  مشابه Auto content wizard دارد که در این حالت گروهی از اسلايد ها هم از نظر طرح و هم از نظر فونت میتوانیم داشته باشیم و امکان جایگزین کردن متن های دلخواه با متن های داخل اسلايد وجود دارد.در این حالت نیز  با ایجاد یک اسلايد جدید طرح انتخاب شده به این اسلايد هم اعمال میشود. اکنون میخواه

ادامه مطلب  
دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته


       دانلود مقاله ارشد ادبیات تهیه متن های آموزش واژه براساس نظریه حوزه های معنایی ویژه غیر فارسی زبانان سطح پیشرفته   فهرست فصل نخست – کلیات 11-1. مقدمه 21-2 بیان موضوع 21-3. هدف تحقیق و اهمیت آن 31-4. سوالات و فرضیه های تحقیق 41- 5 . مفاهیم 51-5-1 0 واژه 51-5-2 0 آموزش 71- 5- 3 0 نظریه آموزش 71- 5- 4 0 يادگيري 81- 5- 5 0 رابطه ی آموزش و يادگيري 91-5-6 0 مقایسه آموزش با يادگيري 91- 5- 7 0 حوزه های معنایی 101-5-8 0 خلاصه 11فصل دوم : مطالعات پیشین 122-1 0 اهمیت واژه و مطالعات انجام شده در زمینه ی آموزش واژه 132-2 0 فرایندهای واژه سازی 142- 2-1 0 انواع فرایندهای واژه سازی 152-2-1-1 0 تصریف 152-2-1-2 0 اشتقاق

ادامه مطلب  
عوامل مؤثر بر يادگيري مربوط به درس تمرین معلمی


فرمت ورد  55صفحهعوامل مؤثر بر يادگيريمربوط به درس تمرین معلمی گفتیم كه هدف آموزش آسان كردن يادگيري است.يادگيري را میتوان به راههای گوناگون تعریف كرد.كسب اطلاعات و اندیشه¬های تازه، عادتهای مختلف،مهارتهای متنوع و راههای گوناگون حل كردن مسائل همچنین يادگيريها میتوان بصورت كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال پسندیده یا حتی كسب رفتار و اعمال ناپسند نیز تعریف كرد ، پس يادگيري حوزی بسیار گسترده ای شامل می شود .با این حال معروفترین برای يادگيري این است : يادگيري به فرایند ایجاد نسبتاً پایدار در رفتار یا توان رفتاری كه حاصل تجربه است ، گفته می شود و نمی توان آنرا به حالتهای موقتی بدن مانند آنچه بر اثر بیماری ، خستگی ، یا داروها پدید می آید نسبت داد . ویژگیهای مهم يادگيري عبارتند از : 1- تغییر  2- ت

ادامه مطلب  
پاورپوينت کامل و جامع با عنوان درس يادگيري حرکتي (Movement Learning) در 261 اسلايد


        يادگيري کارکردی است که با آن، دانش، رفتار ها، توانمندی‌ها یا انتخاب‌های نو یا موجود به ترتیب درک یا تقویت و اصلاح می‌شوند، که شاید به یک تغییر بالقوه در ترکیب داده ها، عمق دانش، رویکرد یا رفتار نسبت به نوع و گسترهٔ تجارب منجر شود. توانایی يادگيري در دسترس انسان ها، جنبندگان و گیاهان و انواعی از ماشین ها قرار دارد. روند يادگيري در طول زمان، منحنی يادگيري را دنبال مینماید. يادگيري به صورت آنی انجام نمیشود، بلکه بر پایه دانسته‌های گذشته رشد می‌کند. بر همین پایه، دید ما يادگيري می‌تواند در راستای یک روند تعریف شود تا مجموعه‌ای از&n

ادامه مطلب  
دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق


     دانلود مقاله مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق وناموفق فصل اولمقدمه محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب

ادامه مطلب  
پروژه مقایسه راهبردهای يادگيري دانش آموزان موفق و ناموفق. doc


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 125 صفحه مقدمه: محیط پیرامون ما با وجود افراد، اشیاء و رویدادهای متعدد ومتنوع بسیار پیچیده است بعلاوه كنش متقابل وتغییرات مداوم موجود در عوامل مختلف پیچیدگی فزاینده‌ای را بر زندگی انسان تحمیل می‌كند. و انسان برای مقابله با این همه تغییرات بدنبال یافتن راه‌حلهای مناسب برای سازگاری است. از آنجائیكه منابع خطر و ارضاء نیاز ما نیز پیوسته در حال تغییرند. لازمة زندگی پویایی در سازگاری ارگانیسم با محیط است. و فرایندهای يادگيري پویایی لازم برای ارگانیسم را فراهم می‌كند تا بتواند با شرایط محیطی گوناگون به زندگی خود ادامه دهد. یعنی علاوه براینكه محركهای مختلف مثبت، منفی یا خنثی را بشناسد. رفتارهای مناسب مقابل هر كدام از محركها

ادامه مطلب  
850 - پیشینه پژوهش و چارچوب نظری در خصوص تیپ‌های شخصیتی و سبك‌های يادگيري - 172 صفحه فایل ورد


         نظریه يادگيري تجربه ای کلب نتیجه وترکیب  سه الگو  از فرآیند يادگيري تجربه ای ، الگوی عملی وآزمایشهای لوین ، الگوی يادگيري دیویی  و الگوی يادگيري و تحول شناختی پیاژه  است.( اسمیت ، 2004)کلب وفرای ( 1975، به نقل از اسمیت، 2004)یک نوع چرخه يادگيري با دو قطب و چهار مرحله را معرفی کرده اند قطب نخست شامل دو مرحله (شیوه) يادگيري تجربه ای عینی  در مقابل مفهوم سازی انتزاعی  و قطب دوم شامل دو مرحله (شیوه ) يادگيري آزمایشگری فعال  در مقابل مشاهده تأملی  است آنها يادگيري را چرخه ای می دانند که با تجربه آغاز می شود، با تفکر ادامه می یابد و بعد به عمل می انجامد هر یک از یادگیرندگان بعد از ترکیب وضع

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1 
logo-samandehi